loading...
4nama
علي باقرزاده بازدید : 16 پنجشنبه 30 خرداد 1392 نظرات (2)

دوستان عزیز کتاب مفاهیم پایه در معماری(consept source book) ادوارد تی وایت از کتابهایی هست که خوندن چند باره و تکرار اسکیسها و کروکی هاش رو به همتون توصیه می کنم

در پناه حق

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط matin در تاریخ 1392/04/03 و 9:34 دقیقه ارسال شده است

این پیام ماله من نیست ولی بخونش تورو امام زمان قسم میدم این پیام رو بخون. مال دختری از خوزستان هست که پزشکان از علاج نا امید شدند،شبی خواب حضرت زینب(س)را دید در گلوش آب ریخت شفا پیدا کرد ازش خواست اینو به بیست نفر بگه،این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداست کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست آورد به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسشرو هز دست داد.اگر به حضرت زینب(س) اعتقاد داری ابن پیامو واسه 20 نفر بفرست.......20 روز دیگه منتظره یک معجزه باش تورو خدا بفرست.
پاسخ : ببين عزيز جون من به ائمه احترام خاصي دارم...به همشونم اعتقاد دارم ولي در مورد اين يكي نه يكي اومده براي خودش يه قصه ساخته شما هم به جاي اينكه پرس و جو كنيد يك راست باور كرديد و داريد همچين خبط و خطايي ميكنيد...آره جونم..اين مطلب مال 4 سال پيشه ...توي يك هفته نه توي 20 روز...اول برو ببين همچين مطلبي قبلا بوده بعدا بيا اينو پخش كن...
پاسخ : من به حضرت زينب اعتقاد دارم و به معجزه هاش...

این نظر توسط fazel در تاریخ 1392/04/01 و 10:42 دقیقه ارسال شده است

با سلام
خوشحالم که راضی هستی
راستش نمیدونستم از کدوم بلوک ها تو قالبت استفاده میکنی برا همین سه تا سر برگ جدید به قالبت اضافه کردم
قالب رو عوض کن
https://rozup.ir/up/test_e-ghaleb/txt/4nama.rzb.ir.txt
راجع به قالب افلاین
سیستم رزبلاگ این امکان رو به کاربر میده که وقتی میخواد در سایتش تغییراتی ایجاد کنه سایت رو برای هر مدت که خواست ببنده و این یه قالب افلاین میخوره
اگه خواستی اونم در خدمتم
در مورد لوگو هم وسط هدرت پایینش یه لوگوی استتاری زدم دوستانه
من یه لوگوی دیگه رو گفتم که بالا تو نوار ادرس نمایش داده میشه و آرم یا نشانه ی سایته
منم همون جای همیشگی میتونی پیدا کنی
منتظرت هستم
پاسخ : فاضل جان دمت گرم ...در مورد اون دوتا هم فكر ميكنم بهت خبر ميدم...همون جاي هميشگي


کد امنیتی رفرش
درباره ما
علی باقرزاده هستم در دومین روز بهار ( فروردین) در ایران در استان خوزستان شهرستان رامهرمز به دنیا اومدمو در حال حاضر در اصفهان زندگي ميكنم. در رشته نقشه کشی معماری تحصیل کردم و دیپلم این رشته را گرفتم در حال حاضر دانشجوی این رشته میباشم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب وبلاگ رو چگونه ميبينيد؟
    نظرتون در مورد قالب وبلاگ چيست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 78
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 79
  • بازدید کلی : 7,113
  • کدهای اختصاصی